Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: yinemimail - 21 Eylül 2015, 09:33:25
-
Merhaba,
Verdikleri alanı bir yana bırakırsak sizler hangisini önerirsiniz?
Hangisini kullanıyorsunuz, memnun musunuz, sorun yaşadınız mı, artıları ve eksileri hakkında bilginiz var mı?
Yorumlarınıza gerçekten çok ihtiyacım var.
Saygılarımla.
-
Bildiğim kadarıyla Mega, Linux için uygulaması var.
-
Merhaba
Öncelikle karşılaştırma açısından alan olarak mega 50gb verirken spideroak 2gb veriyor. Mega ile tarayıcınıza eklenti kurarak bağlanırken spideroak ta program vasıtası ile upload-download yapabiliyorsunuz(tabi zaman zaman sıkıntı yaşanmıyor değil.Ancak yeni sürümde daha kararlı durumda). Her ikisini de uçtan uca (şu anda bilinen en iyi şifreleme) şifreleme yöntemi kullanmaktadırlar. Bunların göz önünde bulundurduğunuz zaman mega öne çıkıyor ancak son zamanlarda teknolojik gelişen olaylara da göz atarsak
1-Mega kurucusu Kim: artık mega'nın yeni zellanda hükümeti tarafından ortak olunduğunu ve verilen ortaya çıkma riskinin bulunduğu söylemesi
2-NSA'den kaçarak Rusya'ya sığınan snow'den açıklaması spiroak kullanılması yönünde
Tercih sizin hangi kullanmak isterseniz bildiğim kadarı ile yardımcı olmak istedim.
-
verilen ortaya çıkma
Verilerin ortaya çıkma riskinden bahsettiniz değil mi? Peki öyle olsa da veriler şifrelenmiş olmuyor mu? Yani verilere ulaşsalar da şifrelenmiş haline ulaşmış olmuyorlar mı?
-
Verilerin ortaya çıkma riskinden bahsettiniz değil mi? Peki öyle olsa da veriler şifrelenmiş olmuyor mu? Yani verilere ulaşsalar da şifrelenmiş haline ulaşmış olmuyorlar mı?
NSA şifreli verileride çözebiliyormuş...
-
NSA'in şifreleri rahatlıkla çözdüğü birçok yerde geçtiği doğrudur ancak hala uçtan uca yani peer to peer yöntemi ile şifreleme konusunda bir çözümleri yok ve bu da son kullanıcı için biraz da olsun rahatlatıcı birşey.
-
Peki dosyaların güvenle bulutta kalması ne kadar güvenlidir? Yarın dosyaların yok olma riski var mı? SpiderOak ve Mega bu konuda daha mı güven verici acaba? Şahsen OneDrive kullanmaktayım ve bunca zamandır hiçbir kayıp yaşamadım.
Mesajlar Birleştirildi.
ÖNEMLİ!
Biraz önce Mega hesabı açtım, e-postamdan doğrulamayı da yaptım fakat kaç kere giriş yaptıysam kabul etmedi. sonra tekrar üyelik açtım ve doğruladım fakat yine aynı sorunu yaşadım. Kendi adıma söylüyorum ki Mega'dan kesinlikle uzak duracağım. Daha ilk anda güvenimi tamamen sarstı.
Benim için Mega başlamadan bitmiştir.