Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: FroverFree - 01 Ekim 2015, 17:35:16

Başlık: Linux Kullanımı
Gönderen: FroverFree - 01 Ekim 2015, 17:35:16
Linux iyi bir şekilde kullanmayı nasıl öğrenebilirim
Başlık: Ynt: Linux Kullanımı
Gönderen: Reddet - 01 Ekim 2015, 17:39:22
Yürümeyi öğrenmeden koşmaya çalışıyorsunuz.
Siz harfleri ilk öğrendiğinizde bütün cümleleri iyi bir şekilde okuyabildiniz mi? Bu da ona benzer.
Başlık: Ynt: Linux Kullanımı
Gönderen: uyusuk - 01 Ekim 2015, 19:50:04
Yürümeyi öğrenmeden koşmaya çalışıyorsunuz.
Siz harfleri ilk öğrendiğinizde bütün cümleleri iyi bir şekilde okuyabildiniz mi? Bu da ona benzer.
Bu yoruma katılmamak elde değil.

Ben sana bir kaç öneri vereyim yinede.
Ben bunları yapıyorum.Evet hala iyi bir Linux kullanıcısı değilim ama 2 hafta öncesine göre çok daha iyi kullanıyorum.Zamanla olacak bir şey.