Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: FroverFree - 08 Ekim 2015, 20:21:12

Başlık: Win7 hk
Gönderen: FroverFree - 08 Ekim 2015, 20:21:12
Ben Linux kullanıyordum çöktü. Siyah boot ekranında kalıyor. Windows kuracağım, ne yaptıysam yaptım olmadı usb ile denedim boot ayarları falan yaptım olmuyor, yardım.


Düzenleme: Yazım kuralları
Yazım kurallarına özen gösteriniz.
Forum Kuralları (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=140.0)
Başlık: Ynt: Win7 hk
Gönderen: Butterfly - 08 Ekim 2015, 21:07:55
[member=2389]FroverFree[/member], forumda Windows kurulumu için destek vermiyoruz. Linux altında Windows ISO dosyası yazdırmak için forumda örnek konular mevcut, bunları inceleyebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Win7 hk
Gönderen: sellami - 07 Aralık 2015, 01:29:59
Windows'un kurtarılmasıyla ilgili hala destek lazımsa bana özelden yazabilirsiniz, multiboot konusunda yardımcı olabilirim. Ayrıca ben Linux için grub kullanmıyorum bunun yerine Windows başlangıç yöneticisini yapılandırıyorum zaten işimin bir kısmı da bu.  :) Yardım lazım olan bana yazabilir.

Ayrıca Windows 10 ile gelen Toshiba aldıysanız UEFI sebebiyle Ubuntu / Linux Mint kuramazsınız, bu konuda destek isteyene yardımcı olabilirim. Kadıköy tarafında olanlara cumartesi mesai bitiminden sonra bir kahve ısmarlaması şartıyla da kahve dünyasında yardımcı olabilirim, tabi notebook olacak tutup da desktop getirmeyin sakın.  :)
Başlık: Ynt: Win7 hk
Gönderen: Butterfly - 07 Aralık 2015, 01:37:02
[member=2638]sellami[/member], burasının bir forum olması sebebiyle kimsenin kimseye özelden/uzaktan yardım istemesini uygun bulmuyoruz. Kendimizde özelden yardım taleplerini kabul etmiyoruz. Bu sebeple iletiniz bir süre sonra geçici bellek alanına taşınacaktır.

Ayrıca Windows ISO dosyasının USB medyaya yazılması ile ilgili sorunun cevabı forumda mevcut.
Başlık: Ynt: Win7 hk
Gönderen: sellami - 07 Aralık 2015, 01:41:15
Hocam kusura bakmayın niyetim kötü değildi, forum kurallarında da böyle bir yasaklama görmedim. Reelden de yardımcı olabilirim, bu konuda bir kısıtlama var ise bu yönde gelen taleplere olumsuz cevap vereyim.
Başlık: Ynt: Win7 hk
Gönderen: Butterfly - 07 Aralık 2015, 01:54:27
Evet forum kuralları arasında mevcut değil, özelden sorun çözmenin forum ortamına uygun olmayacağını aşikar görmüş olmalıyız. Bununla birlikte benzer durum sebebiyle burada (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1555.0) açıklmasını yaptığımız üzere yeni üyelere mesaj kısıtlaması getirmiştik. Özelden sorun çözülmesi taleplerinin veya üyelerin sorunlarını birbiriyle özel mesaj yardımıyla çözmelerinin forum ortamına uygun olmayacağını, genele bir katkısının bulunmayacağını düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Win7 hk
Gönderen: sellami - 07 Aralık 2015, 02:06:27
Anladım Butterfly (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=profile;u=8) hocam. Benzeri forumlarda bu konularda biraz daha esnek davranıyorlar ancak sizde bu kural daha sıkı ise bende uymakla yükümlüyüm. Bundan sonra bu kurala tamamen uymak için çaba harcayacağım.