Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Kurulum Öncesi ve Sonrası => Konuyu başlatan: egecem - 29 Ekim 2015, 20:41:33
-
windows 8.1 in yanına linux mint 7.2 kurdum. bilgisayarı açtığımda grub ekranından windowsu seçince siyah ekran içinde "BootSector Write!! VIRUS : Continue (Y/N)?" yazısı çıkıyor. Y harfine basarsam giriyor ama bazen yazı çıkmıyor sadece siyah ekranda kalıyor, yine y harfine basarsam giriyor. Sorum şu; Y harfine basmadan direk windowsa girmesi için ne yapmalıyım?
-
BIOS'da böyle bir seçeneğin sorulması ile ilgili bir ayar olabilir. Bunu kapatmayı deneyebilirsiniz.
Ya da burada (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=99.0) önerildiği biçimde Grub önyükleyicisini yeniden kurmayı deneyebilirsiniz.
-
grubu tekrar kurdum yine aynı. BIOS kısmında kapatacak herhangi bir ayar bulamadım
-
BIOS'da "boot sector write protection" benzeri bir seçenek arayarak pasifleştirmeyi deneyebilirsiniz. Seçenek sisteminize özel olarak farklı bir şekilde isimlendirilmiş olabilir, arama motorlarında ürünün marka ve modeline ya da BIOS sürümüne göre arama yapabilirsiniz.
-
dediğinizi yaptım oldu. teşekkür ederim ilgilendiğiniz için