Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Kurulum Öncesi ve Sonrası => Konuyu başlatan: zumrutcu - 03 Kasım 2015, 20:06:32
-
Merhaba ben Linux Mint'i şimdilik sadece usb'den kullanmak istiyorum. Fakat usbde kurulu olan Mint dili İngilizce ve klavyesi de galiba F klavye. Ben dili Türkçe ve klavyeyi de Q yapıyorum fakat bir sonraki kurulumda yaptığım değişiklikler kayboluyor. Bunları kalıcı yapma imkanım var mı ?
-
Konu açmadan önce forum içi arama özelliğini kullanmayı ihmal etmeyelim, "usb+kalıcı+kurulum" sözcüklerinin arama sonuçlarından bir tanesi aşağıda.
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=138.msg970#msg970