Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Donanım => Diğer Donanımlar => Konuyu başlatan: aydinakbuga - 08 Kasım 2015, 21:51:52
-
Selamlar
Daha önceki Mint 16 sürümünde karşılaşmadığım bir problemim var. Mint 17.2 yi yüklediktek sonra klavyenin sağ kısmında bulunan sayı tuşlarının çalışmadığını fark ettim. Aynı alanda yer alan bölme çarpma toplama ve çkarmada problem yok sadece rakamları kullanamıyorum. Mint'in eksik bir güncellemesi de bulunmamakta.
Bilgisayarım ASUS N55SF I5.
Konuyla ilgili yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler.
-
[member=88]aydinakbuga[/member], açtığınız yeni konularda sisteminiz hakkında daha çok bilgi paylaşınız. Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3067.0)
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2323.msg14771#msg14771 (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2323.msg14771#msg14771)
-
bilgi için teşekkürler
Verdiğiniz bağlantıda çözümü buldum. üst karakter (shift) + numpad
Çok sağolun
Kolay gelsin
-
[member=88]aydinakbuga[/member], forumda çözülen başlıklar için etiketleme uygulamamız mevcut, eğer konu başlığını etiketlerseniz konuyu kilitleyebiliriz. Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)