Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: golgeoyunu03 - 11 Kasım 2015, 23:35:32

Başlık: Pop Up olarak biri mesaj gönderdi??
Gönderen: golgeoyunu03 - 11 Kasım 2015, 23:35:32
Arkadaşlar selam
Okul networkünde iken sağ üstte mesajlar çıktı pop-up şeklinde. Bu mesajlar nasıl nereden kimden gelmiş görebilirmiyim?
Başlık: Ynt: Pop Up olarak biri mesaj gönderdi??
Gönderen: Danny - 11 Kasım 2015, 23:44:46
Menüden > İletilerim > İletilerinizi okuyun butonundan 

veya

https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=pm
Başlık: Ynt: Pop Up olarak biri mesaj gönderdi??
Gönderen: golgeoyunu03 - 11 Kasım 2015, 23:49:12
Menüden > İletilerim > İletilerinizi okuyun butonundan

veya

https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=pm

İngilizce kullanıyorum, yukarıdaki dediğiniz yeri bulamadım.
Ayrıca browser vs hiçbirşey açık değildi yani sitelerden vs değil.
Başlık: Ynt: Pop Up olarak biri mesaj gönderdi??
Gönderen: Danny - 11 Kasım 2015, 23:56:20
okul veya aynı network üzerinden harici bir mesajlaşma clienti kullanmadan size biri mesaj yazamaz.  Herhangi bir bildirim baloncuğu falan görmüş olabilirsiniz.

diğer mesajları takip etmek için applet kullanabilirsiniz.

http://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/24 (http://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/24)
Başlık: Ynt: Pop Up olarak biri mesaj gönderdi??
Gönderen: golgeoyunu03 - 12 Kasım 2015, 00:07:38
[member=1]Danny[/member]
Herhangi bir bildirim baloncuğu değildi.
Baya baya, gel bir yerimle oyna, sonra hackedbyspider3431242 falan yazdı :)


Mesajlar Birleştirildi.
Sanırım çözdüm, pc başında değilken ekranı kitliyordum, orada leave message kısmına mesaj yazarak arkadaşlar ufak bir şaka yapmış..