Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: golgeoyunu03 - 11 Kasım 2015, 23:35:32
-
Arkadaşlar selam
Okul networkünde iken sağ üstte mesajlar çıktı pop-up şeklinde. Bu mesajlar nasıl nereden kimden gelmiş görebilirmiyim?
-
Menüden > İletilerim > İletilerinizi okuyun butonundan
veya
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=pm
-
Menüden > İletilerim > İletilerinizi okuyun butonundan
veya
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=pm
İngilizce kullanıyorum, yukarıdaki dediğiniz yeri bulamadım.
Ayrıca browser vs hiçbirşey açık değildi yani sitelerden vs değil.
-
okul veya aynı network üzerinden harici bir mesajlaşma clienti kullanmadan size biri mesaj yazamaz. Herhangi bir bildirim baloncuğu falan görmüş olabilirsiniz.
diğer mesajları takip etmek için applet kullanabilirsiniz.
http://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/24 (http://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/24)
-
[member=1]Danny[/member]
Herhangi bir bildirim baloncuğu değildi.
Baya baya, gel bir yerimle oyna, sonra hackedbyspider3431242 falan yazdı :)
Mesajlar Birleştirildi.
Sanırım çözdüm, pc başında değilken ekranı kitliyordum, orada leave message kısmına mesaj yazarak arkadaşlar ufak bir şaka yapmış..