Linux Mint Türkiye
Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: ozandaomur - 12 Kasım 2015, 14:42:52
-
merhaba. arkadaslar bu konu hakkinda uzun zamandir dusunuyorum, wikide de bir yazi okuyunca sorayim dedim. wikide waterfall diye bir yontem ile kapali kodlarin acilabildigini okudum. boyle bir sey mumkun mu? nasil yapilir? windowsta ki bir programin kodunu acabilirmiyiz? sonucta o bilgi binary da olsa dosyada duruyor, makine anladigina gore biz de anlayabilirmiyiz veya anlayan bir program yazabilirmiyiz?
-
windows veya kapalı kod yazılımlar için yardım vermiyoruz, bunu windows forumlarında sormalısınız.
-
Danny, zaten windows programlarinin kodlarini acmayi linuxta ozgurce kullanmak icin istiyorum.
-
Kapalı kaynak kodlu yazılımlar çoğunlukla paylaşma, değiştirme ve tersine mühendislik gibi işlemlere izin vermeyen lisanslara sahiptirler. Burada bu konu hakkında başkalarına bilgi verirsek, paylaşır ve yardımcı olursak biz de doğal olarak suç işlemiş oluruz. Bu tür yasal olmayan hareketler forum kuralları gereği yasaktır.
-
Ben sadece lisanssiz olanlarida decompile etmeye raziyim.
-
merhaba. arkadaslar bu konu hakkinda uzun zamandir dusunuyorum, wikide de bir yazi okuyunca sorayim dedim. wikide waterfall diye bir yontem ile kapali kodlarin acilabildigini okudum. boyle bir sey mumkun mu? nasil yapilir? windowsta ki bir programin kodunu acabilirmiyiz? sonucta o bilgi binary da olsa dosyada duruyor, makine anladigina gore biz de anlayabilirmiyiz veya anlayan bir program yazabilirmiyiz?
Yapmak istediğin şey kolay değil.Ama yinede yapmak istiyorsan başlangıç noktan https://www.hex-rays.com/products/ida/
Sadece bir uygulamayı değil komple windows işletim sistemini tersine mühendislikle kopyalamışlar https://tr.wikipedia.org/wiki/ReactOS