Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Donanım => Diğer Donanımlar => Konuyu başlatan: serdar - 13 Kasım 2015, 17:42:27
-
İyi akşamlar olsun,
Dophin dizininin sol tarafında yer alan "aygıtlar" kısmında "sistem ayrıldı" diye bir şey var. Acaba bu bir disk bölümü mü yoksa Linuxmint'le ilgili bir şey mi?
-
O bölüm Windows'un yükleme sırasında oluşturduğu gizli disk bölümüdür. Windows'un önyükleme dosyaları bulunduğundan orada bir değişiklik yaparsanız sisteminiz açılmayabilir.
-
İyi akşamlar olsun,
Quaoar, yanıtınız için çok teşekkür ederim. Ben aydınlattığınız için de.