Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Donanım => Diğer Donanımlar => Konuyu başlatan: serdar - 13 Kasım 2015, 17:42:27

Başlık: [Çözüldü] Sistem ayrıldı
Gönderen: serdar - 13 Kasım 2015, 17:42:27
İyi akşamlar olsun,
Dophin dizininin sol tarafında yer alan "aygıtlar" kısmında "sistem ayrıldı" diye bir şey var. Acaba bu bir disk bölümü mü yoksa Linuxmint'le ilgili bir şey mi?
Başlık: Ynt: Sistem ayrıldı
Gönderen: Quaoar - 13 Kasım 2015, 17:52:32
O bölüm Windows'un yükleme sırasında oluşturduğu gizli disk bölümüdür. Windows'un önyükleme dosyaları bulunduğundan orada bir değişiklik yaparsanız sisteminiz açılmayabilir.
Başlık: Ynt: Sistem ayrıldı
Gönderen: serdar - 13 Kasım 2015, 19:51:39
İyi akşamlar olsun,
Quaoar, yanıtınız için çok teşekkür ederim. Ben aydınlattığınız için de.