Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Kurulum Öncesi ve Sonrası => Konuyu başlatan: yaman - 15 Kasım 2015, 14:46:39
-
İlk defa Linux mint kullanıyorum. Başlangıçta Gnb gibi bir şey var. Orda başlarken direk başlatma imkanım yok mu?
-
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3067.0)
4.1 - Sisteminizin mimarisini(64 bit,32 bit)ve kullandığınız masaüstünü(Cinnamon, Mate,Xfce,Kde) yazmayı unutmayın.
4.3 - Sisteminizdeki donanımlar hakkında mümkün olduğunca çok bilgi paylaşınız. Sisteminizdeki donanımları görüntülemek için aşağıdaki komutu kullanabilirsiniz.
inxi -Fxz