Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Kurulum Öncesi ve Sonrası => Konuyu başlatan: yaman - 22 Kasım 2015, 11:30:41
-
Arkadaşlar az önce Mint'in yanına Ubuntu kurdum.Bunların seçme ekranını Windowstaki gibi yapma imkanın var mı? Yani basitçe geçiş yapılabilir olması. Şimdiden teşekkürler.
-
[member=2563]yaman[/member], "seçme ekranını Windows'daki gibi yapmak" ne demek? Biraz daha ayrıntı rica edelim, varsa ekran görüntüsü paylaşınız.