Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: varulven - 15 Şubat 2014, 03:26:41
-
Arkadaşlar ben panele gmail notifier uygulamacığını yükledim. Sonra kaldırdım hatta panele uygulamacık ekle bölümünden de sildim fakat hala notifications'ta 10 saniyede bir Gmail authentication failed hatası verip sinirimi bozuyor.
Yardımcı olursanız sevinirim.
-
Hangi masaüstü ortamını kullandığınız ve uygulamacığı nasıl yüklediğiniz hakkında bilgi verir misiniz?
-
Hocam Linux Mint 16 Cinnamon Edition kullanıyorum. Bu uygulamacığı "panele uygulamacık (applet) ekle" bölümünden indirdim. Orada daha fazla uygulamacık bul seçeneği var, oradan indirdim.
Yalnız ben tekrar format attım :) şu an sorunum çözüldü ama diğer arkadaşların işine yarayabilir.
Ayrıca "Windows 7 look" applet'i sakın indirip kurmayın cinnamon çöküyor, açılmamak üzere.
-
Sanırım 2 şekilde çözülebilirdi.
1.'si uygulamacıkların kurulu olduğu bölümden kaldırma seçeneğini kullanarak.
(http://i.imgur.com/VXFbu6u.png)
2.'si panele sağ tıklayıp Sorun giderme bölümünden Cinnamon ayarlarını sıfırlayarak.
(http://i.imgur.com/Em1exzX.png)
Not : Konu Cinnamon Masaüstü bölümüne taşınmıştır.
Düzenleme : Ekran görüntüleri eklenmiştir.
-
Yardımların için teşekkür ederim ;)