Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: varulven - 15 Şubat 2014, 03:26:41

Başlık: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
Gönderen: varulven - 15 Şubat 2014, 03:26:41

 Arkadaşlar ben panele gmail notifier uygulamacığını yükledim. Sonra kaldırdım hatta panele uygulamacık ekle bölümünden de sildim fakat hala notifications'ta 10 saniyede bir Gmail authentication failed hatası verip sinirimi bozuyor.

 Yardımcı olursanız sevinirim.
Başlık: Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
Gönderen: Butterfly - 15 Şubat 2014, 09:06:34
Hangi masaüstü ortamını kullandığınız ve uygulamacığı nasıl yüklediğiniz hakkında bilgi verir misiniz?
Başlık: Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
Gönderen: varulven - 15 Şubat 2014, 12:09:46
Hocam Linux Mint 16 Cinnamon Edition kullanıyorum. Bu uygulamacığı "panele uygulamacık (applet) ekle" bölümünden indirdim. Orada daha fazla uygulamacık bul seçeneği var, oradan indirdim.

 Yalnız ben tekrar format attım :) şu an sorunum çözüldü ama diğer arkadaşların işine yarayabilir.

 Ayrıca "Windows 7 look" applet'i sakın indirip kurmayın cinnamon çöküyor, açılmamak üzere.
Başlık: Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
Gönderen: Butterfly - 15 Şubat 2014, 13:29:42
Sanırım 2 şekilde çözülebilirdi.

1.'si uygulamacıkların kurulu olduğu bölümden kaldırma seçeneğini kullanarak.


(http://i.imgur.com/VXFbu6u.png)


2.'si panele sağ tıklayıp Sorun giderme bölümünden Cinnamon ayarlarını sıfırlayarak.


(http://i.imgur.com/Em1exzX.png)

Not : Konu Cinnamon Masaüstü bölümüne taşınmıştır.

Düzenleme : Ekran görüntüleri eklenmiştir.
Başlık: Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
Gönderen: varulven - 22 Şubat 2014, 16:15:10
Yardımların için teşekkür ederim ;)