Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: tw1ster - 31 Aralık 2015, 13:58:45

Başlık: [Çözüldü] Dota 2 Steam-Hata
Gönderen: tw1ster - 31 Aralık 2015, 13:58:45
Bilgisayarımda Linux Mint 17.2 Kde 32 bit yüklü Dota 2 yükledim. Normal Steam üzerinden Dota 2 açarken oyun başlatılamıyor (kayıp uygulama dosyası)
hatası veriyor.
Başlık: Ynt: Dota 2 Steam-Hata
Gönderen: Danny - 31 Aralık 2015, 23:21:24
oyunu başlattığınız da tam olarak aldığınız hata çıktısı nedir ? resim olarak değil metin olarak paylaşın lütfen.
Başlık: Ynt: Dota 2 Steam-Hata
Gönderen: tw1ster - 01 Ocak 2016, 03:56:34
Sorunu çözdüm dota 2 linux de 32 bit işletim sistemini desteklemiyormus 64 bit kurdum sorun çözüldü. Teşekkurler konu kilitlenebilir
Başlık: Ynt: Dota 2 Steam-Hata
Gönderen: Butterfly - 01 Ocak 2016, 15:24:25
[member=2697]tw1ster[/member], geri dönüş için teşekkürler.

Forumda çözülen başlıklar için etiketleme uygulamamız mevcut, konu başlığını etiketlendiğinde konuyu kilitliyoruz. Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)

Bu seferlik konu başlığını ben etiketledim. Konu kilitlenmiştir.