Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: cmertkucuk - 29 Ocak 2016, 11:16:13

Başlık: [Çözüldü] Urban terror hakkında
Gönderen: cmertkucuk - 29 Ocak 2016, 11:16:13
Merhaba ;

Urban terror oyununu  sitesinden indirip kurdum.
Peki oyunu silmek istersem nasıl sileblirim. Depo ile kurulmadığı için bilmiyorum.
Son olarak sitede birkaç tane indirme dosyası var hangisini kurmalıydım ?
Hepsini indirip kurdum ama doğrumu kurdum bilemedim.
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: Genizcil_N - 29 Ocak 2016, 14:19:50
Sanırım .deb paketi indirdiniz. İndirdiğiniz dosyayı(.deb paketini) açın. Sağ üst köşede paketi kaldır vb. bir fade görünecektir. Şuradan (http://www.urbanterror.info/downloads/) indirdiyseniz açıklamaları şöyle:
1.kısım: Oyunu internetten inidirp kuran paket.
2.kısım: Oyunun tamamını kapsayan paket.
3.kısım: Güncelleme dosyası.
4.ksım: Sunucu kurulumu için gerekli dosya.
5.kısım: Test edilen, sınanan haritalar.
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: cmertkucuk - 29 Ocak 2016, 14:26:14
Sanırım .deb paketi indirdiniz. İndirdiğiniz dosyayı(.deb paketini) açın. Sağ üst köşede paketi kaldır vb. bir fade görünecektir. Şuradan (http://www.urbanterror.info/downloads/) indirdiyseniz açıklamaları şöyle:
1.kısım: Oyunu internetten inidirp kuran paket.
2.kısım: Oyunun tamamını kapsayan paket.
3.kısım: Güncelleme dosyası.
4.ksım: Sunucu kurulumu için gerekli dosya.
5.kısım: Test edilen, sınanan haritalar.

İndirdiğim dosyanın uzantısı .deb değil.
Sağ üst köşesinde paketi kaldır yazmıyor.
Bu 5 kısımdan hangisini kuracağım .
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: Genizcil_N - 29 Ocak 2016, 15:13:07
1.yi veya 2. yi kursanız yeterli olur.
Kurulum dosyasını indirdiğiniz dizinde q3ut4 klasörü var mı? Kaldırmak için onu ve ~/.q3a dizinini silebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: cmertkucuk - 29 Ocak 2016, 15:28:18
1.yi veya 2. yi kursanız yeterli olur.
Kurulum dosyasını indirdiğiniz dizinde q3ut4 klasörü var mı? Kaldırmak için onu ve ~/.q3a dizinini silebilirsiniz.

UrTUpdater.i386, Bu yüklediğim dosyanın dizininde q3ut4 klasörü var.
.q3a  bu dizin ev dizininde mi?
Yüklediğim dosyada bu iki yer dışında başka uzantıları var mıdır acaba ? (onlarıda silmek için soruyorum )
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: Genizcil_N - 29 Ocak 2016, 15:53:38
İnternetten bulabildiğim kadarıyla bu dizinlere yükleniyor. Başka dosyalarda var mı bilmiyorum. Mint'le yüklü gelen Getdeb deposunda Urban terror var. UrbanTerror'ü oradan kurmanızı öneririm. q3a klasörü ev dizininde. Eğer görünmüyorsa CTRL+H ile gizli dosyaları görüntüleyebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: cmertkucuk - 29 Ocak 2016, 20:11:52
İnternetten bulabildiğim kadarıyla bu dizinlere yükleniyor. Başka dosyalarda var mı bilmiyorum. Mint'le yüklü gelen Getdeb deposunda Urban terror var. UrbanTerror'ü oradan kurmanızı öneririm. q3a klasörü ev dizininde. Eğer görünmüyorsa CTRL+H ile gizli dosyaları görüntüleyebilirsiniz.


Getdeb deposuna nasıl ulaşabilirim, getdeb açılıyor ama depoları bulamadım.
Neyse Sitesinden kurdum.
Başlık: Ynt: Urban terror hakkında
Gönderen: Genizcil_N - 30 Ocak 2016, 12:40:14
Getdeb deposunda Urban Terror var diye hatırlıyordum. Şimdi baktım, yokmuş. Sorularınız cevaplandıysa başlığı etiketleyebilirsiniz.
Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında. (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.msg13082#msg13082)