Linux Mint Türkiye

Diğer => Konu Dışı => Konuyu başlatan: rafael - 02 Şubat 2016, 00:19:41

Başlık: Youtube ve kota
Gönderen: rafael - 02 Şubat 2016, 00:19:41
Selam.
Youtube'a ne zaman yolum düşse, internet kota sayacına bakıyorum, elektrik saati gibi takır takır dönüyor yahu. Sadece bir konuyu arıyorum, bir başlığa tıklayıp on saniye izliyiorum, bir baktım 50 mb gitmiş...
Daha bir şey yapmadım ki. Düşün, bir de açtığım videoyu izlemeye kalksam, bitiremeden hop kota bitti gitti...
Ne yapmalı?
Ben şunu yaptım: Blocklayıcı stoplayıcı ne varsa indirip kurdum.
Noscript, Umatrix, Html5stopper, Flashblock vs.
Ublock ve Disconnect zaten vardı. Şimdi bakıyorum da, kitapsız sayaç yerinde duruyor.!! Ha, şu var, Youtube sayfası tam görünmüyor, ama olsun, kota mı bitsin. Yahu nerdeyse LYnx ile dolaşacağım, o derece soygun.
Başlık: Ynt: Youtube ve kota
Gönderen: Genizcil_N - 02 Şubat 2016, 00:47:33
Yüksek kaliteli videoların oynatımını kapatabilirsiniz. https://www.youtube.com/account_playback
Youtube mobil görünümünü kullanabilirsiniz. https://www.youtube.com/?persist_app=1&app=m