Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Ekran Kartları => Donanım => Nvidia => Konuyu başlatan: AhmtcnBozkurt - 17 Nisan 2016, 01:04:47
-
Merhabalar , bumblebee kurulumunu yaptım grafik testlerinde normal ile optirun arasında fps farkı var yani gayet düzgün çalışıyor fakat x-server settings'de ayarlar yok bu normal olup olmadığı ile ilgili bir konu bulamadım.
Görsel ;
(http://i.hizliresim.com/9o1Ga3.png)
Ayrıca sorun varsa sizlere göndermem gereken çıktılar var ise lütfen yazınız.
-
Bumblebee'de sistem Intel GPU üstünden çalıştığı için, doğrudan Nvidia yar yöneticisine ulaşamazsınız. Bunun için aşağıdaki komutu deneyiniz, yaptığınız düzenlemeleri xorg.conf ayar dosyası oluştuacak şekilde kaydetmemeye dikkat ediniz.
optirun -b none nvidia-settings -c :8
-
Vermiş olduğunuz komut ile ayar programına ulaştım , teşekkür ederim :)
-
Konuyu etiketlerseniz kilitleyebiliriz.
[warning]Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında. (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)[/warning]