Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: dev@mehmet - 28 Nisan 2014, 17:09:07

Başlık: Play on Linux
Gönderen: dev@mehmet - 28 Nisan 2014, 17:09:07
Arkadaşlar playonlinux kurdum ama kullanamadım çalışma mantığını anlatabilir misiniz?
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: fortran - 28 Nisan 2014, 17:39:16
Arkadaşlar playonlinux kurdum ama kullanamadım çalışma mantığını anlatabilir misiniz?

Şurayı (http://pardusdunyasi.wordpress.com/yardim/programlar/playonlinux/) incelemeni öneririm.
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: dev@mehmet - 28 Nisan 2014, 21:55:50
Peki oradaki listede olmayan herhangi bir windows oyununu nasıl Linux'te çalıştırırım. Bu konuda pek birşey bulamadım. Ayrıca playonlinux'te program ekle kısmında ayrıyeten kendimizde program ekleyebilmemiz için bir seçenek var.İngilizcem iyi olmadığı için pek birşey anlayamadım. Anlatırsanız sevinirim
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: Butterfly - 28 Nisan 2014, 22:06:44
Yasal olmayan yöntemler ile ilgili paylaşımlar yapmıyoruz. Lütfen bu tip soruları forumda sormayalım.
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: fortran - 28 Nisan 2014, 22:15:45
Peki Torrentten indiriğim bir Windows oyununu nasıl Linux'te çalıştırırım. Bu konuda pek birşey bulamadım. Ayrıca playonlinux'te program ekle kısmında ayrıyeten kendimizde program ekleyebilmemiz için bir seçenek var.İngilizcem iyi olmadığı için pek birşey anlayamadım. Anlatırsanız sevinirim

"İngilizcem iyi olmadığı için" ne demek anlayamadım metrekup, Linux Mint 16 kullanmıyor musun? O halde Yazılımı bütünüyle Türkçe kullanman gerekir. Yani ilk açtığında:

(http://s29.postimg.org/h5r43mffn/plylx1.jpg) (http://postimg.org/image/h5r43mffn/)

bu biçimde Türkçe bir menü ile açılmıyor mu?

Sonrasında "kur" sekmesine tıkladığında, yine Türkçe olarak bu menü açılmıyor mu?

(http://s30.postimg.org/i0hdoibyl/plylx2.jpg) (http://postimg.org/image/i0hdoibyl/)

Eğer Mate masaüstü ortamı kullanıyor ama Türkçe konusunda sorun yaşıyorsan şu konuyu (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=348.msg2673#msg2673) incelemeni öneririm. Ayrıca yasal olmayan indirmelerle ilgili soru sormayın lütfen. Selamlar.


Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: Butterfly - 28 Nisan 2014, 22:52:02
PlayonLinux'un Websitesinden indirilen .deb paketin yerel dil dosyaları bulunmuyor.

Ubuntu 14.04/Linux Mint 17 deposundaki son sürümü aşağıdaki komutlar ile kurabilirsiniz.

Kod: [Seç]
wget -c --no-check-certificate archive.ubuntu.com/ubuntu/pool/multiverse/p/playonlinux/playonlinux_4.2.2-1_all.deb
sudo dpkg -i playonlinux_4.2.2-1_all.deb

Buna rağmen uygulama Türkçe açılmıyorsa aşağıdaki komut ile uçbirimden başlatmayı deneyiniz.

Kod: [Seç]
LC_ALL=tr_TR.UTF-8 playonlinux
Bu şekilde Türkçe olarak açıldıysa aşağıdaki komut ile uygulamanın başlatıcı dosyasını açınız.
(Mate masaüstü için gedit yerine pluma yazmalısınız.)

Kod: [Seç]
sudo gedit /usr/share/applications/PlayOnLinux.desktop
Açılan dosyada aşağıdaki satırı,

Kod: [Seç]
Exec=playonlinux
aşağıdaki şekilde değiştirip dosyayı kaydediniz.

Kod: [Seç]
Exec= env LC_ALL=tr_TR.UTF-8 playonlinux
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: fortran - 28 Nisan 2014, 22:59:43
PlayonLinux'un Websitesinden indirilen .deb paketin yerel dil dosyaları bulunmuyor.

Yukarıdaki resimler benim bilgisayarımdan. Görüldüğü üzere yazılım Türkçe. Menüde birkaç sekme Türkçeleştirilememiş, o kadar. Bunun için değinilen herhangi bir işlemi de yapmış değilim. Yalnızca Mate masaüstü ortamını Türkçeleştirdim. Bilginize. :)

Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: Butterfly - 28 Nisan 2014, 23:15:17
Evet, sitesinden indirilen .deb paketinde de yerel dil dosyaları mevcutmuş, sadece bulunduğu dizin farklıymış. Sitesinden indirilen paketdeki dil dosyaları /usr/share/playonlinux/lang/locale/ dizinindeymiş, depodaki paketlerden alışık olduğum üzere /usr/share/locale/ dizinine bakıp dizini göremeyince hatalı bilgi vermiş oldum.
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: fortran - 28 Nisan 2014, 23:20:45
 :)
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: ziyakali - 07 Eylül 2016, 16:02:14
:)

Playon linux ve winehq ile kurulan mmoprg oyunlar  çalışmıyor hatta kurulum bile tamamlanmıyor internet explorer bile çünkü bu uygulamalar internete bağlanmıyor vekil sunucu ayarları istiyor sanırım  nasıl düzeltebileceğimi bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim ..!
Başlık: Ynt: Play on Linux
Gönderen: Butterfly - 07 Eylül 2016, 16:45:09
Yeni konu açınız.

[warning]Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3067.0)[/warning]