Linux Mint Türkiye

Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: 00burak00 - 20 Mayıs 2016, 16:28:45

Başlık: [Çözüldü] Acaba CS 1.6' ya Steam' da Nasıl Bot Atabilirim?
Gönderen: 00burak00 - 20 Mayıs 2016, 16:28:45
Steam' dan bir CS 1.6 var kütüphanemde. İndirdim ancak bot paketi olmadığından bot atamıyorum, nasıl atabilirim acaba ?
Düzenleme: Yazım. Lütfen yazım kurallarına dikkat ediniz.
karakartala
Başlık: Ynt: acaba cs 1.6 ya steamda nasıl bot atabilirim
Gönderen: Leopard - 20 Mayıs 2016, 18:33:40
Ekstra program olarak değilde,şöyle bir önerim olacak.

Counter Strike:Condition Zero nun kendisinde bot atabiliyorsunuz, herhangi bir programa vs ihtiyaç duymadan.

Alan çoğu kişi de bu oyunları paket olarak(Cs veya Valve paketi)aldığından sizde de olabileceğini varsayıyorum.
Düzenleme: Yazım. Türkçe karakterler düzeltildi.
karakartala
Başlık: Ynt: acaba cs 1.6 ya steamda nasıl bot atabilirim
Gönderen: 00burak00 - 20 Mayıs 2016, 20:11:57
Aslında var ancak ben şuan KYK' da olduğum için indiremiyorum onu maalesef. Başka bir yolu var mı acaba?

Mesajlar Birleştirildi.
Tamamdır ben çok yüksek mb si var sandım CS Condition Zero' nun neyse ki fazla bir şey değilmiş ancak yine de 1.6 ya bot atma eklenmeli. Acaba bildiğiniz bir çalışma var mı onu takip etsek?
Düzenleme: Yazım. Lütfen yazım kurallarına dikkat ediniz.
karakartala
Başlık: Ynt: Acaba CS 1.6' ya Steam' da Nasıl Bot Atabilirim?
Gönderen: Genizcil_N - 20 Mayıs 2016, 21:24:09
Counter Strike'ın Steam sürümünde bot yokmuş. http://steamcommunity.com/app/10/discussions/0/558752450836263596/%3Fl%3Drussian#c558752450905416404
Bot eklemek için farklı modlar eklenebiliyormuş. Bağlantıda örnek olarak podbot modu verilmiş.
Başlık: Ynt: Acaba CS 1.6' ya Steam' da Nasıl Bot Atabilirim?
Gönderen: 00burak00 - 21 Mayıs 2016, 00:16:22
Çok sağ olun ilgilendiğiniz için. Çok teşekkür ederim.
Düzenleme:Yazım. Lütfen yazım kurallarına dikkat ediniz.
karakartala
Başlık: Ynt: Acaba CS 1.6' ya Steam' da Nasıl Bot Atabilirim?
Gönderen: Genizcil_N - 21 Mayıs 2016, 12:06:12
Rica ederiz. Başlığı etiketlerseniz konuyu kilitleyelim.
[okay]Çözülen Başlıkların Etiketlenmesi (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)[/okay]