Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: dev@mehmet - 29 Nisan 2014, 20:11:29
-
Arkadaşlar Mint'i ilk yüklediğimde açılış Mint'in simgesinin yavaş yavaş aydınlanması şeklindeydi(ayrıca başlangıçta parola da ayarlamıştım. Onu ilk başta grafiksel pencereyle açıyordu.)
Şimdi ise açılış değişti (isterseniz resmini yüklerim)
Bunun sebebi ne olabilir?
-
Arkadaşlar Mint'i ilk yüklediğimde açılış Mint'in simgesinin yavaş yavaş aydınlanması şeklindeydi.
Değişti ama ne oldu? Açılışta sadece siyah bir ekran mı görünüyor ya da farklı bir tema mı gelemeye başladı?
ayrıca başlangıçta parola da ayarlamıştım. Onu ilk başta grafiksel pencereyle açıyordu.
Otomatik olarak masaüstü mü açılıyor, değişen nedir? Biraz daha açıklama yapar mısınız?
Ekran görüntüsü de paylaşabilirsiniz. Paylaşmak istediğiniz ekran görüntülerini aşağıdaki sitelere yükleyebilirsiniz.
http://imgur.com/ (http://imgur.com/)
http://postimage.org (http://postimage.org)
-
Evet, eski açtığım bir konu ama ziyan olmasını istemiyorum.
Açılış ekranı aşağıdakine benzer bir şekilde ama ben normal görünümde açılmasını istiyorum.
(İlk iletide sorunumu pek anlatamamışım)
(http://i.imgur.com/lI685mT.jpg)
-
Aynı sorun daha önce bende de olmuştu farklı sebeplerden. Burada (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1180.msg7119#msg7119) Butterfly 'un dediklerini yapın bakalım düzelicek mi?