Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Ekran Kartları => Donanım => Nvidia => Konuyu başlatan: Hamikisi - 25 Temmuz 2016, 09:39:48
-
oyunlarda vs en iyi bu sürücü çalişiyor.Ancak oyunlarda hep 60 fps aliyorum yani sinirlama var.Ben vblank i yani vsync i nasil kapatabilirim ? Teşekkürler :) [member=8]Butterfly[/member] Hocam siz bu işten iyi anliyorsunuz ::)
-
Aşağıdaki komutu uçbirimde çalıştırınca durum ne oluyor?
export vblank_mode=0
-
Bilgisayara gecince deniyecegim hemen hocam tesekkur ederim
Mesajlar Birleştirildi.
[member=8]Butterfly[/member] Hocam yaptim ve glxgears da denedim 1000 li fps e ulaşti sanirim çözüldü teşekkür ederim :) Birde oyunda deneyeyim isterseniz ?
-
Bu komutu çalıştırdığınızda etkisi geçicidir, sistemi yeniden başlattığınızda yeniden çalıştırmanız gerekir. Kalıcı olmasını isterseniz, aşağıdaki komutla kullanıcı ev dizinindeki gizli .profile dosyasını açınız.
xed ~/.profile
Açılan dosyanın en altında aşağıdaki satırı ekleyip dosyayı kaydediniz.
export vblank_mode=0
-
[member=8]Butterfly[/member] bocam yazdim ama sorun okustu.Simdi sizin su ~ isareti yapmam gerek nasil yaparim ? [member=9]Genizcil_N[/member] Su anda ana ekran terminaldeyim
Mesajlar Birleştirildi.
hocam fomat attim yeniden linuxa.Ancak o sizin verdiğiniz kodu profile yapiştirinca bilgisayar başlarken hata veriyordu.Galiba o kodu doğru yazamadim :/
Mesajlar Birleştirildi.
[member=8]Butterfly[/member]
-
[member=3471]Hamikisi[/member], dip not olrak ekleyim; konuda bir üyeyi etiketlediğinizde forum içinde herhangi bir uyarı verilmiyor.
Simdi sizin su ~ isareti yapmam gerek nasil yaparim ?
~ işareti için ALT+Ü tuş kombinasyonunu deneyebilirsiniz. Bunun yerine komutu aşağıdaki şekilde düzenlemek mümkün, aynı kapıya çıkar (kullanıcı_adı yerine kendi kullanıcı adınızı yazacksınız).
xed /home/kullanıcı_adı/.profile
Ancak o sizin verdiğiniz kodu profile yapiştirinca bilgisayar başlarken hata veriyordu.Galiba o kodu doğru yazamadim :/
Aşağıdaki komutun çıktısına bakalım.
cat ~/.profile
ya da
cat /home/kullanıcı_adı/.profile
-
ALT + Ü çalışmıyor.
ALT GR + Ü çalışıyor(sağ taraftaki alt tuşu)