Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Ekran Kartları => Donanım => Nvidia => Konuyu başlatan: spero - 31 Temmuz 2016, 17:42:46
-
Arkadaşlar sistemi yeni kurdum, hangisini yapmam gerekiyor ?
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=6258.0
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3500.0
Ekleme: Sistemi yeni kurmama rağmen Nvidia Prime yazılım sistemimde yüklü.
-
Nvidia Prime ile ilgili konuda ileriki mesajlarda aradaki fark anlatılıyor, buna göre seçim yapınız. Kurulu olan gelen Nvidia Prime ile ilgili panel uygulamacığıdır.
-
Nvidia Prime ile ilgili konuda ileriki mesajlarda aradaki fark anlatılıyor, buna göre seçim yapınız. Kurulu olan gelen Nvidia Prime ile ilgili panel uygulamacığıdır.
Prime kurmaya karar verdim, ancak Sürücü Yöneticisi'nde Intel de karşıma çıktı, Nvidia'dan önerileni kuracağım, peki ya Intel'de ne yapmalıyım ?
(http://i.hizliresim.com/ZdGZoV.png)
-
intel-microcode seçeneğini de kurabilirsiniz.