Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Ekran Kartları => Donanım => Nvidia => Konuyu başlatan: spero - 31 Temmuz 2016, 17:42:46

Başlık: [Çözüldü] Linux Mint 18 İçin Bumblebee mi Prime mı ?
Gönderen: spero - 31 Temmuz 2016, 17:42:46
Arkadaşlar sistemi yeni kurdum, hangisini yapmam gerekiyor ?
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=6258.0
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3500.0

Ekleme: Sistemi yeni kurmama rağmen Nvidia Prime yazılım sistemimde yüklü.
Başlık: Ynt: Linux Mint 18 İçin Bumblebee mi Prime mı ?
Gönderen: Butterfly - 31 Temmuz 2016, 18:23:12
Nvidia Prime ile ilgili konuda ileriki mesajlarda aradaki fark anlatılıyor, buna göre seçim yapınız. Kurulu olan gelen Nvidia Prime ile ilgili panel uygulamacığıdır.
Başlık: Ynt: Linux Mint 18 İçin Bumblebee mi Prime mı ?
Gönderen: spero - 31 Temmuz 2016, 18:39:25
Nvidia Prime ile ilgili konuda ileriki mesajlarda aradaki fark anlatılıyor, buna göre seçim yapınız. Kurulu olan gelen Nvidia Prime ile ilgili panel uygulamacığıdır.

Prime kurmaya karar verdim, ancak Sürücü Yöneticisi'nde Intel de karşıma çıktı, Nvidia'dan önerileni kuracağım, peki ya Intel'de ne yapmalıyım ?
(http://i.hizliresim.com/ZdGZoV.png)
Başlık: Ynt: Linux Mint 18 İçin Bumblebee mi Prime mı ?
Gönderen: Butterfly - 31 Temmuz 2016, 20:19:04
intel-microcode seçeneğini de kurabilirsiniz.