Linux Mint Türkiye

Yazılım => Paket Yönetimi, Güncelleme ve Depo Sorunları => Konuyu başlatan: serdar - 12 Ağustos 2016, 19:23:58

Başlık: Güncelleme ve uygulamalar
Gönderen: serdar - 12 Ağustos 2016, 19:23:58
İyi akşamlar olsun,
Güncelleme yöneticisiyle herhangi bir uygulamanın (örn: Firefox) güncellemesi yapılırken, o uygulamanın bilgisayarda çalışıyor olmasının bir sakıncası var mı?
Başlık: Ynt: Güncelleme ve uygulamalar
Gönderen: Butterfly - 12 Ağustos 2016, 20:00:30
Hayır çalışıyor olması bir soruna neden olmaz.