Linux Mint Türkiye
Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: Maestro08 - 19 Ağustos 2016, 11:48:53
-
Yeni,yeni linux kullanmaya başladım dün Dota2 yi indirdim oyunu açtığımda panelde açık duruyor ve bu beni rahatsız ediyor nasıl gizlenmesini sağlayabilirim ?
panel ayarlarından baktım ama "Paneli Otamatik Gizle" seçeneği gibi olsun istemiyorum Wİndows'taki gibi tam ekranda panel gözükmesin istiyorum.
-
Oyunun Steam'deki başlangıç ayarlarına -fullscreen değişkeni eklemeyi deneyebilirsiniz.
-fullscreen
-
Oyunun Steam'deki başlangıç ayarlarına -fullscreen değişkeni eklemeyi deneyebilirsiniz.
-fullscreen
teşekkürler :) işe yaradı