Linux Mint Türkiye
Yazılım => Oyun => Konuyu başlatan: TheShadowOfAngel - 02 Eylül 2016, 10:19:11
-
pol ile lol kurulumu açıcam ama
(http://i.hizliresim.com/Xd48R0.png) (http://hizliresim.com/Xd48R0)
Böyle kalıyor
Bide birkaç sorum olcak ben cinnamon kullanıyorum
Ekran kartım güncelmi vs nasıl anlarım .
steam oyunlarında fln fps sorunu yaşamamak için ne gibi şeyler yapabilirim bide şu menu yerini küçülte bilirmiyim ?