Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: Trust - 07 Ekim 2016, 02:06:56

Başlık: [Çözüldü] Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
Gönderen: Trust - 07 Ekim 2016, 02:06:56
Sisitem ayarları--pencereler kısmında  başlık çubuğuna  ''yapışkan ,menü, topla'' gibi seçenekler ekledim. Mint-X temasında gözükürken Mint-Y temasında gözükmüyor.

MİNT-X

(https://s9.postimg.org/j695qntz3/Pencereler_002.png) (https://postimg.org/image/s1a016irf/)

MİNT-Y

(https://s10.postimg.org/mo6ptqdg9/Pencereler_004.png) (https://postimg.org/image/hpj7f79n9/)
Başlık: Ynt: Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
Gönderen: Butterfly - 21 Mayıs 2018, 00:13:21
Bu sorun Mint-Y temasının Linux Mint 19'da varsayılan olması sürecinde yapılan iyileştirme ve düzeltmelerle çözüldü.

(https://s7.postimg.cc/peio12a4r/LM-19-mint-y.png)
Başlık: Ynt: Mint-Y Temasında Başlık Çubuğunda Gözükmeyen Simgeler
Gönderen: Trust - 04 Haziran 2018, 17:34:20
Bugün Sahurdan sonra Linux Mint 19 Beta sürümünü yükledim.
Başlık çubuğundaki simgeler artık Mint - Y temasında gözüküyor. Daha da güzeli 18.x sürümünde oluşan yırtılma ile ilgili sorunlarımda gitti.  :) :) :)