Linux Mint Türkiye
Yazılım => Paket Yönetimi, Güncelleme ve Depo Sorunları => Konuyu başlatan: gencharitaci - 22 Aralık 2016, 16:44:25
-
Bugün sabah güncelleme yöneticisi ile güncelleme yaptım.
Sonrasında terminal penceresi boş gelmeye başladı.
Komut giremiyorum. Root olarak açtığımda da birşey farketmiyor.
Ayarlarını varsayılana resetledim, yeni bir profil oluşturarak denedim.
Düzelmedi.
Terminal ekran görüntüsünü ekledim.
Linux Mint 18 Cinnamon - Gnome Terminal kullanıyorum.
Terminali tekrar nasıl çalışır hale getirebilirim?
(http://i.hizliresim.com/R10pVZ.png)
-
Aşağıdaki komutları sırasıyla uçbirimde çalıştırmayı deneyin.
rm ~/.bashrc
cp /etc/skel/.bashrc ~/
-
Teşekkürler. Sorun çözüldü. ;)
-
Rica ederiz.
Konu başlığını etiketlerseniz konuyu kilitleyebiliriz.
Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)