Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: efulim - 22 Mayıs 2014, 20:53:30
-
Merhabalar
Linux'u yeni kurduğum için pek bilgim yok. Bilgisayardan telefona bluetooth aracılığı ile dosya sorunsuz bir şekilde gönderiliyor. Fakat telefondan bilgisayara göndermeye çalıştığım zaman gönderilemedi diye mesaj alıyorum. Bilgisayarda da herhangi bir uyarı ekranı gelmiyor .
Yardımcı olursanız sevinirim.
Düzenleme : Çözüldü etiketi eklendi.
-
Hangi masaüstü ortamını kullanıyorsunuz, Mate, XFCE, Cinnamon, KDE?
-
cinnamon
-
Synaptic Paket Yöneticisi ya da Yazılım Yöneticisinden Blueman uygulamasını yüklemeyi dener misiniz? Kurulumu sonrası; Menü => Tercihler > Bluetooth Yöneticisi kısayolundan açabilirsiniz.
-
Synaptic Paket Yöneticisi ya da Yazılım Yöneticisinden Blueman uygulamasını yüklemeyi dener misiniz? Kurulumu sonrası; Menü => Tercihler > Bluetooth Yöneticisi kısayolundan açabilirsiniz.
Sorun çözüldü. Teşekkür ederim.
-
Rica ederiz, güle güle kullanın.
Sorun çözüldüğü için konu etiketlendi ve kilitlendi.