Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: efulim - 22 Mayıs 2014, 20:53:30

Başlık: [Çözüldü] Bluetooth dosya alamıyorum
Gönderen: efulim - 22 Mayıs 2014, 20:53:30
Merhabalar
Linux'u yeni kurduğum için pek bilgim yok. Bilgisayardan telefona bluetooth aracılığı ile dosya sorunsuz bir şekilde gönderiliyor. Fakat telefondan bilgisayara göndermeye çalıştığım zaman gönderilemedi diye mesaj alıyorum. Bilgisayarda da herhangi bir uyarı ekranı gelmiyor .

Yardımcı olursanız sevinirim.



Düzenleme : Çözüldü etiketi eklendi.
Başlık: Ynt: Bluetooth dosya alamıyorum
Gönderen: Butterfly - 22 Mayıs 2014, 21:09:20
Hangi masaüstü ortamını kullanıyorsunuz, Mate, XFCE, Cinnamon, KDE?
Başlık: Ynt: Bluetooth dosya alamıyorum
Gönderen: efulim - 22 Mayıs 2014, 21:10:32
cinnamon
Başlık: Ynt: Bluetooth dosya alamıyorum
Gönderen: Butterfly - 22 Mayıs 2014, 22:27:26
Synaptic Paket Yöneticisi ya da Yazılım Yöneticisinden Blueman uygulamasını yüklemeyi dener misiniz? Kurulumu sonrası; Menü => Tercihler > Bluetooth Yöneticisi kısayolundan açabilirsiniz.
Başlık: Ynt: Bluetooth dosya alamıyorum
Gönderen: efulim - 22 Mayıs 2014, 22:45:02
Synaptic Paket Yöneticisi ya da Yazılım Yöneticisinden Blueman uygulamasını yüklemeyi dener misiniz? Kurulumu sonrası; Menü => Tercihler > Bluetooth Yöneticisi kısayolundan açabilirsiniz.

Sorun çözüldü. Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Bluetooth dosya alamıyorum
Gönderen: Butterfly - 23 Mayıs 2014, 11:33:04
Rica ederiz, güle güle kullanın.

Sorun çözüldüğü için konu etiketlendi ve kilitlendi.