Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: Depresif - 17 Ağustos 2017, 21:43:54
-
(https://i.hizliresim.com/Jljq3o.png) (https://hizliresim.com/Jljq3o)
Menü sağ tık - Yapılandır - Menü - Sık Kullanılanlar ve Kapatma Seçenekleri kısmından resimdeki bölümü açıp kapatabiliyorum ancak buradaki düğmeleri değiştirmenin düzenlemenin yolunu bulamadım. Bu konuda bilgisi olan var mı ?
-
menüdeki uygulamalara sağ tıkladıktan sonra "sık kullanılanlara ekle" ibaresini seçerseniz uygulama o bölüme eklenir, aynı zamanda oradaki uygulamaları da aynı yerden seçip "sık kullanılanlardan kaldır" derseniz de bölümden çıkar.
-
Teşekkürler [member=2376]beatnbeer[/member]
-
Sık kullanılanlardaki öğeleri tutup bu alanın dışına bırakarak silebilir, ya da menüden bulduğunuz bir öğeyi yine sürükleyip sık kullanılanlar bölümüne bırakarak ekleyebilirsiniz. Yine sürükle bırak ile sık kullanılanlardaki öğelerin yerleri değiştirilebilir.
Kapatma, çıkış ve ekran kilidi düğmeleri bunun dışında, varsayılan menü ile yerlerini değiştiremiyorsunuz. Ama bunların yerlerini değiştirebileceğiniz farklı menüleri, Sistem Ayarları => Uygulamacıklar bölümünden ekleyebilirsiniz. Mesela buradaki (https://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/281) menü bir çok özelleştirmeye izin veriyor.
-
Teşekkürler [member=8]Butterfly[/member] gayet aydınlatıcı oldu.