Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: arbk8520 - 14 Eylül 2017, 07:40:16
-
Merhabalar,
Şu an Mint 18.2 Sonya Mate 1.18.0 sürümünü kullanıyorum. Hali hazırda bulunan işletim sistemimi silmeden Cinnamona yükseltme şansım var mı? (Win 7'den Win 10'a yükseltmek gibi) Formda da aradım ya ben bulamadın ya da öyle bir konu başlık açılmamış. Herkese iyi günler.
-
mint-meta-cinnamon paketini kurarak yapabilirsiniz.
Kurulumdan sonra oturumu kapatıp, giriş penceresinden Cinnamon masaüstünü seçip oturum açabilirsiiz.
(https://s26.postimg.org/v2qa33f51/GNd_H7r7.png) (https://s26.postimg.org/xwtfgjhbd/GNd_H7r7.png)
-
Teşekkür ederim. :D :D :D çok makbule geçti. Tarçın çok güzelmiş.
-
Rica ederiz, konu başlığını etiketlerseniz konuyu kilitleyebiliriz.
[warning]Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)[/warning]
-
teşekkürler çok iyi oldu bende cinnamon u merak ediyom inşallah pc kaldırır