Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: düşünücülü - 22 Eylül 2017, 10:42:00
-
Merhaba
Linux Mint 18.1 kullanıyorum ekran çözünürlüğü yetersiz olduğu için Güvenlik İlkesini seçemiyorum çünkü onay butonu ekranın altında kalıyor. Bunu terminalden nasıl düzeltebilirim. Kararlılık ve güvenlik optimizasyonunu seçmek istiyorum.
-
ALT tuşuna bastığınız halde pencerenin herhangi bir kısmını fare ile tutup yukarı taşıyarak onay kısmına erişmeyi deneyebilirsiniz.
-
Dediğiniz şey olmuyor. Taşıma işlemi normal ile aynı bir değişiklik yok. Bastığım zaman pencerenin en üstünden tutuyor.
-
ALT tuşunu basılı tututuğunuz halde, pencerenin neresinden tutarsanız tutun istediğiniz şekilde taşıyabilirsiniz.
-
Sorunum dediğiniz şekilde çözüldü. Teşekkürler.