Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: düşünücülü - 22 Eylül 2017, 10:42:00

Başlık: [ÇÖZÜLDÜ] Güvenlik İlkesi Seçemiyorum
Gönderen: düşünücülü - 22 Eylül 2017, 10:42:00
Merhaba
Linux Mint 18.1 kullanıyorum ekran çözünürlüğü yetersiz olduğu için Güvenlik İlkesini seçemiyorum çünkü onay butonu ekranın altında kalıyor. Bunu terminalden nasıl düzeltebilirim. Kararlılık ve güvenlik optimizasyonunu seçmek istiyorum.
Başlık: Ynt: Güvenlik İlkesi Seçemiyorum
Gönderen: Butterfly - 22 Eylül 2017, 10:51:08
ALT tuşuna bastığınız halde pencerenin herhangi bir kısmını fare ile tutup yukarı taşıyarak onay kısmına erişmeyi deneyebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Güvenlik İlkesi Seçemiyorum
Gönderen: düşünücülü - 22 Eylül 2017, 11:10:27
Dediğiniz şey olmuyor. Taşıma işlemi normal ile aynı bir değişiklik yok. Bastığım zaman pencerenin en üstünden tutuyor.
Başlık: Ynt: Güvenlik İlkesi Seçemiyorum
Gönderen: Butterfly - 22 Eylül 2017, 11:15:20
ALT tuşunu basılı tututuğunuz halde, pencerenin neresinden tutarsanız tutun istediğiniz şekilde taşıyabilirsiniz.
Başlık: Ynt: Güvenlik İlkesi Seçemiyorum
Gönderen: düşünücülü - 22 Eylül 2017, 12:36:26
Sorunum dediğiniz şekilde çözüldü. Teşekkürler.