Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: Gokhankrll - 23 Ekim 2017, 14:45:10
-
Masaüstündeki ikonların arasındaki boşlukları küçültmemin bir yolu var mıdır acaba ?
Simgeler birbirlerinden biraz uzakta duruyor. Benim gibi masaüstünü aktif olarak kullanan birisi için önemli bir özellik. Yardımcı olursanız sevinirim.
-
Yapabileceğiniz 2 seçenek var.
1. "Izgaraya hizala" seçeneğini pasifleştirmek.
2. Masaüstü simge boyutunu "Daha küçük" olarak ayarlamak.
Maaalesef ızgara aralığını ayarlayacak bir yöntem şu an mevcut değil.