Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Genel => Konuyu başlatan: FurkanYC - 21 Şubat 2014, 14:49:19

Başlık: Linux Mint "Varsayılan" Görsellik
Gönderen: FurkanYC - 21 Şubat 2014, 14:49:19
Linux Mint, 14. sürüm ile kullanmaya başladığımdan beri içerdiği duvarkağıtları az; genellikle güzel resimler içermiyor. Hele ilk yüklendiğindeki o "3D" Linux Mint ve sürümünü belirten gri tonlamalı duvarkağıdı... Gri tonlamalı panel (Cinnamon'un siyah olduğundan daha şık duruyor bari)

http://www.linuxmint.com/pictures/screenshots/petra/cinnamon.png
http://www.linuxmint.com/pictures/screenshots/petra/mate.png
http://www.linuxmint.com/pictures/screenshots/petra/kde.png
http://www.linuxmint.com/pictures/screenshots/petra/xfce.png

Sadece bu resimler bile insanı Mint'ten soğutmaya yetiyor, tek kelimeyle berbat. Yeni kullanmaya başlayacak kullanıcılar da olumsuz etkileniyor, bilmiyorlar ki ne kadar özelleştirilebilir. Mint geliştiricileri, Mint'i biraz daha düzgün bir varsayılan görünümle sunmaktan niçin kaçınıyorlar? Sanki özellikle bu kötü görünüm için üzerinde çalışılmış gibi. İnsan biraz hoş hazırlar yahu, ben bile 1-2 sene erteledim Mint'i denemeyi, sırf bu berbat varsayılan duvarkağıdı ve görünüm yüzünden. Ayrı ayrı masaüstü ortamlarının resimlerini koymuşlar, sağolsunlar ama bu resimlerin birbirinden farkı yok neredeyse. Geliştiriciler niçin hiç önemsemiyor bu durumu, varsayılan olarak gelen berbat görselliği? Ya da başka kimse demiyor mu "aga bu nedir?" :) Ubuntu bile daha hoş duruyor, çekici duruyor. Bu yüzden Mint'ten önce onu denemiştim zamanında. Böyle şeyler önemsenmeli
Başlık: Ynt: Linux Mint "Varsayılan" Görsellik
Gönderen: GAREZ - 21 Şubat 2014, 15:06:24
masa üstü resimleri kullanıcı zevkine kalmış... kolayca değiştirilebiliyor... + bence onlar kötüde değil...
Başlık: Ynt: Linux Mint "Varsayılan" Görsellik
Gönderen: Butterfly - 21 Şubat 2014, 15:32:15
@Garez'in de dediği gibi gibi varsayılan resmi istediğinizle değiştirebilirsiniz. Çok az kullanıcı haricinde herkes zaten masaüstü resmini değiştirmiyor mu? Sorun olduğunu düşünmüyorum. Yazdıklarınız sizin öznel düşünceleriniz. Size hoş gelmeyen bir tasarımın bir başkasına güzel görünebileceğine ihtimal vermiyorsunuz sanırım.

Konu kilitlenmiştir.