Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: linuxstarforceTR - 26 Ekim 2018, 01:49:54

Başlık: [Çözüldü] Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
Gönderen: linuxstarforceTR - 26 Ekim 2018, 01:49:54
Merhabalar

Uzun bir zaman önce Ubuntunun yanına 3.GNU/linux sistemi olarak GNU/Linux Mint 17.3 Rosa kurdum.Sorunum, aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi

(https://resmim.net/f/KUqsV4.jpg)

Bağlantı Oluştur (bir nesnenin kısayolunu oluşturma)
Şuraya Kopyala
Şuraya Taşı

gibi temel dosya yönetici fonksiyonlarını nasıl ekleyebilirim.

Not: Buradaki konulara da baktım ama onlar daha çok yazdırma ile alakalı.....

Yardımcı Olacaklara şimdiden teşekkürler


Başlık: Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
Gönderen: Butterfly - 26 Ekim 2018, 15:51:27
Paylaştığınız ekran görüntüsü görünmüyor.

Sağ tık ile bir dosya ya da dizin seçtiğinizde, + simgesi üzerindeyken aşağıdaki resimdeki gibi "Daha fazla aksiyon göster" seçeneği çıkmıyor mu?

(https://i.postimg.cc/y6hCGZRJ/Nemo-daha-fazla-aksiyon.png)       (https://i.postimg.cc/4yxPwqtQ/Nemo-daha-fazla-aksiyon-2.png)
Başlık: Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
Gönderen: linuxstarforceTR - 26 Ekim 2018, 18:15:29
Maalesef bir fonksiyon bende görünmüyor.Burada resmi yeniden bir resim sunucuna yükledim (sunucu adresi : https://resmim.net)
Başlık: Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
Gönderen: Butterfly - 26 Ekim 2018, 18:45:44
Paylaştığınız resim benim çok önceleri farklı bir forumda hazırladığım konudan, yani bu çok eski bir sürüme ait ekran görüntüsü. Şimdi kullandığınız sistemden ekran görüntüsü paylaşır mısın? Ekran görüntüsünü paylaşmak için farklı bir ortam kullanmanıza gerek, forumdaki eklenti yardımıyla resim yükleyebilirsiniz.
Başlık: Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
Gönderen: linuxstarforceTR - 26 Ekim 2018, 19:57:07
Pardon pardon o küçük + simgesini görmemişim.....Evet bu + simgesine tıkladığımda istediğim bileşenler sağ menü komut düzeninde belirdi.Cinemoon Masaüstünü daha yeni ciddi mana da kullanmaya başladım.Konuyu kitleyebilirsiniz. (boşuna konu açarak forumu meşgül ettik,kusura bakmayın)

(https://resmim.net/f/XMorAP.jpg)
Başlık: Ynt: Nemo Dosya Yöneticisi Sağ Tık Menüsü Hakkında
Gönderen: Butterfly - 26 Ekim 2018, 21:15:03
Başlığı etiketlerseniz konuyu kilitleyebiliriz. Aşağıdaki bağlantıda nasıl yapılacağı belirtiliyor.

[okay]Çözülen başlıkların etiketlenmesi hakkında (https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2058.0)[/okay]