Gönderen Konu: [Nasıl] Çekmece Uygulamacığı ile Paneldeki Uygulamacıkları Otomatik Gizleme  (Okunma sayısı 1914 defa)

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Çekmece/Drawer uygulamacığı ile paneldeki uygulamacıkların otomatik gizlenip gösterilmesini sağlayabilirsiniz. Özellikle çok fazla uygulamacık kullanıyorsanız, paneli daha deli toplu yapıyor.

Bunun için Sistem Ayarları => Uygulamacıklar => İndir sekmesinden Drawer uygulamasını aratıp indirin.

İndirdikten sonra Yönet sekmesinden uygulamacığı panele ekleyebilirsiniz.

Uygulamacığı panele eklemeden önce, panele sağ tıklayın ve Panel düzenleme modunu etkinleştirin. Güncelleme Yöneticisi bir sistem çekmecesi olduğu için, Draver uygulamacığı tarafından yönetilemiyor. Bu sebeple Güncelleme Yöneticisini, Panel düzenleme modu etkinken saatin yanına taşıyın. Aşağıdaki resimdeki gibi olsun. Bu şekilde, farklı uygulamaların sistem çekmesi ögeleri de saatin yanında oluşacaklar.



Şimdi çekmece/drawer uygulamacığını panele ekleyebilirsiniz. Uygulamacığı panele ekledikten sonra, Panel düzenleme modunu etkinleştirin ve çekmece/drawer uygulamacığını, Güncelleme Yöneticisinin hemen yanına taşıyın. Aşağıdaki resimdeki gibi olacak.



Panel düzenleme modunu kapatınca diğer uygulamacıklar otomatik olarak gizlenecekler. Uygulamacığa tekrar tıklayınca görünür olacaklar.



Uygulamacık ayrıntılı ayarlara sahip; bunun için paneldeki uygulamacığa sağ tıklayıp, Yapılandır seçeneği ile gelişmiş ayarlarını açabilirsiniz.

« Son Düzenleme: 15 Kasım 2019, 00:03:38 Gönderen: Butterfly »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]