Gönderen Konu: Arch Openbox ve Dzen2  (Okunma sayısı 4082 defa)

Çevrimdışı Gray Hat Ninja

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 74
  • Dağıtım: Chakra
Arch Openbox ve Dzen2
« : 27 Haziran 2014, 19:39:40 »
Openbox kurulumu yaptım normalde conky ile kullanırım ama dzen2 daha bir hoş geldi ve dzen2 yi araştırdım.Xresources dosyası ile düzenleniyormuş ama dzen2 komutu verdiğimde boş bir çubuktan fazla * bir şey yok.Nasıl olur bilen biri varmı acaba :)
Back To Basics !