Bugün bilgisayarıma Linux Mint'i kurdum. İyi güzel ayarları vs. yaptım. Çok hoş oldu fakat alt çubuk (windows çubuğuna benzeyen) ilk zamanlar da sıkıntı yapmıyordu. Fakat şimdi kendi kendine gidiyor. Yani ben fareyi üzerine götürdüğümde kayboluyor. Fakat mesela diyelim orda Firefox mu var, ona tıklıyabiliyorum, ben görmesem bile tıklayabiliyorum.
Göstermem gerekirse, fareyi üzerine götürmeden önceki hali:

Getirdikten sonraki hali (gözükmeseler bile üzerlerine basabiliyorum):

Düzenleme: İmla