Merhaba beyler ,
Bir çok Linux dağıtımı kullandım fakat %90 ' ında kasma oluyor neden bilmiyorum çok uğraştım bu kasma olayını düzeltmek için fakat nafile 2 GB 667 MhZ Ram ve 2 GB Nvidia GT420 ekran kartı kullanıyorum ElementaryOS , Ubuntu 14.04 , Fedora 20 , Linux Mint 15 (MATE) , Xubuntu , Debian (XFCE) gibi dağıtımları kullandım kasmalar vardı ve yeni çözünürlük ekleyemiyordum. Bende EvolveOS ' u denemek istedim USB ' ye yazdırdım Unetbootin ile fakat başlıktaki hatayı alıyorum bana komut satırı geliyor en altta ama ne yazcağımı bilmiyorum yardım edin lütfen ,
İyi forumlar.
Düzenleme: Tümü kalın ifadeler düzenlendi.