kaos kde4 kullanıyorum. qt uygulamalarını açarken takılmalar, kasılmalar,, kırılmalar, çatallama oluyor. özellikle qt-transmission ve smplayer açılırken. diğer programlarda hiç bir sorun yok. deneme amaçlı LXQt kurdum neredeyse bütün programlar kasılarak, kırılmalar yaşayarak açıyorum. bunun sebebi ne olabilir?