@Garez'in de dediği gibi gibi varsayılan resmi istediğinizle değiştirebilirsiniz. Çok az kullanıcı haricinde herkes zaten masaüstü resmini değiştirmiyor mu? Sorun olduğunu düşünmüyorum. Yazdıklarınız sizin öznel düşünceleriniz. Size hoş gelmeyen bir tasarımın bir başkasına güzel görünebileceğine ihtimal vermiyorsunuz sanırım.
Konu kilitlenmiştir.