Daha dün gibi hatırlıyorum. çok büyük bir acıydı. Ama bugün yine öyle bir deprem olsa,ne yapılır nasıl olur hiç bilemiyorum. Daha sabah haberlerde duydum; en basitinden, deprem olsa insanların toplanacağı alanlar kalmamış, residanzlar, avmler dikilmiş. O zaman deprem olduğunda hazır değildik, şimdi de değiliz...