Bence siz Linux'a yeni geçmediniz ve Linux'da kullanmıyorsunuz. Bir yerlerden agario 'nun sunucu dosyalarını temin ettiniz (muhtemelen illegal olarak internete düştü) ve kurulumu hakkında bizden yardım istiyorsunuz. Sonra adminlik falan satacaksınız : ) Yeni Linux deneyimine Centos ile başlayan kullanıcı da ilk defa görüyorum. Siz bizi çok yanlış anlamışsınız, lütfen başka platformlardan yardım talebinde bulunun.