Şu ana kadar kullandığım hiç bir dağıtımda veya masaüstü ortamında kısayol sorunu yaşamadım ve belki bugüne kadar onlarca farklı bilgisayara onlarca farklı dağıtım kurdum. Forumumuzda teamwiever veya benzeri bir uygulama ile uzaktan destek veremiyoruz malesef vermediğimiz için hayıflanmaya, küsmeye gerek yok. Zira biz burada ücretli çalışan birer teknik destek personeli değiliz tamamen gönüllük esasında yardım ediyoruz.
Audacius dahil hiç bir müzik oynatma aracında böyle bir sorunlada karşılaşmadım. Acaba siz bir yerlerde eksik veya yanlış yapıyor olamaz mısınız ? Masaüstü ekran görüntüsü açık ikende sorunsuz bir şekilde ekran görüntüsü alabiliyorum ve bugüne kadar hiç böyle bir sorunla da karşılaşmadım.

Büyük harfle tüm sürümlerde hatalı gibi gereksiz bir mesaj yazmaya hiç gerek yok zira hata veya eksiklikler sizden kaynaklanıyor. Yine aynı şekilde hiç bir arşivleme ile ilgili bir problem yok. Gerek konsol üzerinden gerek arayüz üzerinden her türlü arşivleme ve çıkartma işlemi sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilebiliyor belki sizde eksik bir paket olabilir bu da linux'un veya uygulamanın bir hatası değildir.
Ben photoshop ile yapabildiğim herşeyi gimp ile de yapabiliyorum. Hatta bir çok profesyonel grafiker photoshop veya adobe ürünleri yerine gimp kullanmaktadır bunu da bilmekte fayda var. Video düzenleme konusunda ve uygulamaları hakkında pek bir bilgim yok ancak dünyaca ünlü filmler (örn: avatar) bile linux sistemlerde ücretsiz ve açık kaynak video düzenleme yazılımları ile tasarlandığını ve hazırlandığını hatırlatırım. Bir sorun olsa onlar kullanmazlar değil mi milyar dolarlık film projeleri bunlar? Acemi bir kullanıcı olabilirsiniz ancak yaşadığınız sorunları linux'a veya uygulamalara maal edemezsiniz. Elbette linux'un da eksi ve artı yönleri var eksik kaldığı fazla olduğu yönleri var ancak bunlar sizin bahsettiğiniz şeyler değil tabi ki. Siz çok basit şeylere takılmışsınız anlaşılan, olayın özeti bu.
"Şu ana kadar kullandığım hiç bir dağıtımda veya masaüstü ortamında kısayol sorunu yaşamadım"ben yaşadım.
"Forumumuzda teamwiever veya benzeri bir uygulama ile uzaktan destek veremiyoruz malesef vermediğimiz için hayıflanmaya, küsmeye gerek yok"sizden TW desteği istemedim ve herhangi bir nedenden küsmedim. üstelik okuduğunuzu anlamada sorun yaşadığınızdan endişe ediyorum.
" Zira biz burada ücretli çalışan birer teknik destek personeli değiliz tamamen gönüllük esasında yardım ediyoruz. "Allah razı olsun bu noktada şikayetim yok, ne zaman yardım istesem hızlı ekilde yardım ettiniz. siz beni genel anlamada anlamıyor ya da yanlış anlıyorsunuz.
"Audacius dahil hiç bir müzik oynatma aracında böyle bir sorunlada karşılaşmadım. Acaba siz bir yerlerde eksik veya yanlış yapıyor olamaz mısınız ? "olabilir. ben kullandığım dağıtımdan kaynaklandığını düşünüyorum. birçok bug olduğu tesbit edilmiş. sorunun nedenini bilmiyorum. ben gider yazılım merkezinden kurarım, arayüzdeki ayarlardan winamp arayüzüne geç derim, biter. daha ne yapayım istiyorsunuz? zaten bu sorun Lubuntu da oluyor mintte değil. mintte düzgün çalışıyor. yazı çok uzayacağı için herşeyi ayrıntısıyla yazamıyorum.
"Masaüstü ekran görüntüsü açık ikende sorunsuz bir şekilde ekran görüntüsü alabiliyorum ve bugüne kadar hiç böyle bir sorunla da karşılaşmadım. "tamam ben uydduruyorum. ne böyle bir sorun var, ne de diğer konularda. benim canım sıkıldı, linux platformuna çamur atmaya çalışıyorum.
"Büyük harfle tüm sürümlerde hatalı gibi gereksiz bir mesaj yazmaya hiç gerek yok zira hata veya eksiklikler sizden kaynaklanıyor."ne bildin?
"Yine aynı şekilde hiç bir arşivleme ile ilgili bir problem yok. "ben uyduruyorum. yalan söylüyorum. zaten kullanmayı da bilmiyorum. eksik paketlerin olabileceğini düşünemedim ve hiç araştırmadım.
"Ben photoshop ile yapabildiğim herşeyi gimp ile de yapabiliyorum." ben, ben, ben! bıktım bunu duymaktan!
gimp ile animasyonlu gif yaparken gimpin animasyonu layer odaklı değil de kare odaklı yapamadığını, basitçe bir resim üzerindeki yazıyı dolgulayarak silmek istediğinizde fill işlevinin fotoşoptaki gibi düzgün uyumlu bir doldurma yapmayıp, düz renk ile doldurduğunu görmediniz mi? animated gif yaparken en üstteki layerin akış diyagramına katılmamasını istediğinizde bunu nasıl sağlıyorsunuz bana da öğretin de öğreneyim.
"Acemi bir kullanıcı olabilirsiniz ancak
yaşadığınız sorunları linux'a veya uygulamalara maal edemezsiniz. Elbette linux'un da eksi ve artı yönleri var eksik kaldığı fazla olduğu yönleri var ancak
bunlar sizin bahsettiğiniz şeyler değil tabi ki. Siz çok basit şeylere takılmışsınız anlaşılan, olayın özeti bu."
siz hem başka düşüncelere kapanmışsınız hem de görmüyorsunuz. basit dediğiniz onlarca yüzlerce ayrıntı da bir sistemi kullanılabilir kılan önemli noktalar. yukarıdaki yorumlarınızın tamamı "ben" merkezli, empatiden uzak, önyargılı. daha yazdığım şeyi/şeyleri doğru dürüst anlamamışsınız.
offf boşa konuşuyorum...
yav tamam tamam ben uyduruyorum. linux iyidir hoştur. kusursuzdur. kimse linuxa dil uzatamaz.
arkadaşlar.
linux ile ilgili sıkıntıları ifade ederken kimseye yardım etmedikleri için gücenmiyorum ya da kimseyi ya da ürünü, programı aşağılamıyorum. yazdıklarımı tarafsız şekilde sakin olmaya çalışarak okuyun. ben dürüstçe ve tarafsız şekilde program ve sürümlerdeki aksaklıkları bildiriyorum, değerlendiriyorum.
eğer bu kafada giderseniz, sadece avunur durursunuz.