İyi sabahlar olsun,
canynr, on yıldır ttnet kullanıyorum, ilk zamanlardaki alt yapı yetersizliğinden kaynaklanan sorunlar hariç, şu ana kadar ttnet'le hiçbir sorun yaşamadım ve bu servis sağlayıcıdan son derece hoşnutum. Onlar beni bırakmadan ttnet'ten vazgeçmek istemiyorum.
Bu on yıl boyunca birkaç servis sağlayıcı beni aradı fakat hiç biri ttnet'in yerini tutacak mantıklı öneri sunamadı... Amca oğlum Türkcell superonline kullanıyor, Bundan iki yıl kadar önce ona gittiğimde bilgisayarı açtık ve youtube'da yaklaşık 2 saatlik bir video izlemeye kalktık. Aman Allah'ım o ne işkence! İki saatlik videoyu neredeyse 4 saatte zor izledik diyebilirim. Zira iki de bir donuyordu ve biz de baştan başlatmak zorunda kalıyorduk.
Halbuki ondan çok daha uzun videoları ttnet olan bilgisayarımda sorunsuz biçimde ve normal süresinde izlemekteyim.
Bence ttnet konusunu bir kez daha düşünün. Zira her ne kadar servis sağlayıcılar çeşitli olsa da hepsi de ttnet alt yapısını kullanıyor ve yasa gereği ttnet'ten (Türk telekom özelde) başka alt yapı desteği veren yok.