Arkadaşlar merhaba
Linux Mint 17.2 kullanıyordum ve yeni bir bilgisayar aldım. önceki bilgisayarımda da yaptığım GRUB ile iki işletim sistemi kullanmak istiyorum. Windows 7 yüklü olan bilgisayarıma Linux Mint 17.2 kurmayı denedim fakat
kurulum aşamasında Windowsu görmedi. Flash bellek hazırlarken hata olmuştur umuduyla ubuntu 14.04 ile denedim ama nafile gene windowsu görmedi.
Bilgisi olan arkadaş varsa bu sorunu çözmekte yardımcı olabilir mi acaba