İyi günler, uzun zamandır linux kullanmak istiyordum ve bu güne nasip oldu. Adını çokca duyduğum linux minti kurmaya karar verdim. linuxmint-17.2-cinnamon-64bit.iso dosyasını Universal USB İnstaller ile flash belleğime yazdırdım ve live cd olarak Mint başladı. Daha sonra Install iconu ile kuruluma başladım. Windows da görsel programlama ve çizim programları ile uğraştığım için tamamiyle terk edemiyeceğim. O yüzden çift işletim sistemi kurucaktım. Hali hazırda kurulu olan Windows 10' un yanına Mint kurucaktım ki "Herhangi bir işletim sitemi tespit edilemedi" tarzında bir uyarı aldım. Araştırdım "Başka bir şey" seçeneği ile devam ettim. 1 GB lık bir swap alanı ve 20 GB lık ext4 dosya sistemi ayırdım. Kurulumu başarılı bir şekilde ayarladım. Yeniden başlattım ve direk olarak Windows karşıma çıktı. İşletim sistemi seçme ekranı gelmedi. Bunu nasıl çözebilirim. bu Arada legacy bios kullanıyorum.