Peki aşağıdaki kutucuklardan hiçbiri seçmem gerekiyor mu?
Bir de sadece Ana (rosa) olanı seçip, seçim yaptım. Bir alt satırdaki Taban (trusty) olanına da ayar yapmam gerekiyor mu?