İlk komutu yanlış yazmışım F harfi büyük olacaktı. Şu komutun çıktısını tekrar yollayabilir misiniz?
inxi -FxBu çıktıları da yollamamışsınız. Bu komutlardan sonra herhangi bir çıktı görünmüyor mu?
dmesg | grep -i touchpadgrep -i touch /var/log/Xorg.0.log
FN ve F1, F2, F3... tuşlarından birine birlikte basarak imleçsüreri açabilir ya da kapatabilirsiniz. Benim kullandığım bilgisayarda FN + F6 bu işi görüyor. Sizde bu sayı değişebilir. Klavyenizdeki imleçsürer/touchpad tuşu çalışyor mu? İmleçsürer açılıp kapanıyor mu?