KDE kullanmayalı uzun zaman oldu, bir ihtimal eğer wi-fi kullanıyorsanız, wi-fi şifresi kde cüzdana kayıt edilmiştir, sizde cüzdanı açmadığınız sürece wi-fi şifresi alınamadığından bağlantı sağlayamamış olabilirsiniz. diğer dağıtımlarda birşeyler eksik geliyor hep, cidden Mint kurulumundan sonra "eve dönmüş" hissi sanırım hiç bir zaman geçmeyecek
