Arkadaşlar merhaba
Linux'u çok seven ve kullanan birisiyim. Windows platformuna geçmek istemiyorum. Ancak Takıntılı birisiyim. Linuxta pencereleri hareket ettirirken meydana gelen kırılmalardan çok rahatsız oluyorum.Sırf bu yüzden bile windowsa dönebiirim. Ancak linuxta kalmak istiyorum. Bu kırılmalara nasıl engel olurum. Bilgisayarım hp i5 / nvdia 540 kart /