Gönderen Konu: Paket Yönetimi ve Depo Sorunları ile İlgili Konularda Verilmesi Gereken Çıktılar  (Okunma sayısı 7803 defa)

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Paket Yönetimi, Depo ve Güncelleme sorunları ile ilgili bir konu açtığınızda, lütfen aşağıdaki çıktıları ilk iletinize kod etiketi ile ekleyiniz.

Uçbirimi açmak için CTRL+ALT+T tuşlarına birlikte basınız. (Menü => Donatılardan da uçbirime ulaşabilirsiniz).

Uçbirimi açtıktan sonra, aşağıdaki komutları sırasıyla kopyalayıp sağ tık ile uçbirime yapıştırınız. Uçbirime yapıştırdığınız komutları giriş (enter) tuşu ile çalıştırıp, uçbirimde aldığınız çıktıları kod etiketi içinde foruma yapıştırınız.

Kod: [Seç]
inxi -Sr
sudo apt-get update
sudo apt-get install -f
« Son Düzenleme: 25 Kasım 2016, 20:50:21 Gönderen: Butterfly »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]